Diskusijas sāls: rezultātus nosaka nevis skolotāja vecums, bet prasmes. Vecums un prasmes nav viens un tas pats, lai gan starp tiem pastāv zināma saistība. Pazīstu daudzus, kas jau cienījamā vecumā apguvuši datorprasmes un aktīvi tās lieto. Daudziem pieredzējušiem zināšanu bagāža un saskarsmes prasmes ir augstā līmenī.
Ja šajā pētījumā būtu iekļautas skolotāja prasmes, vecums izrādītos maznozīmīgs. Pētījumā aprakstītā likumsakarība par vecumu izrādītos aplama, un visi būtu apmierināti, arī tie, kas uzskata, ka vecumu nosaka tas, kā jūties, nevis gadu skaitlis pasē. Aprēķinos neiekļaujot prasmes, rezultāts ir absurds, tādēļ rodas daudz jautājumu par metodoloģiju.
Ļoti ceru, ka skolu vadītāji novērtē prasmes, nevis vecumu un netic aplamiem LB rakstiem. Lūdzu neuztvert to personiski. Ar to šo diskusiju varētu arī beigt.
P.S. Lūgums nepublicēt iepriekš nosūtīto komentāru.